Hej då, vi ses igen

Okej folk, nu drar jag igen.

Man pallar ju inte vara i Malmö vecka in och vecka ut. Och inte vågar jag flytta, så då kör vi såhär. Styckar upp tillvaron lite, byter hem och miljöer. Har packat utan packlista. Brukar alltid skriva en annars blir jag nervös att jag ska glömma något.

Pass, badkläder, pengar. Kamera.

Efter som jag spridit mina solglasögon för vinden (Jonatan, Louise, Sandras gamla roomie) så har jag bara ett par kvar. Som inte sitter speciellt snyggt, men det får gå.

Ta det lugnt nu. Spara på lever och hjärtan. Njuren och bröstkorgen. Släng er inte tanklöst ut för låtsas stup eller ner i forsar. Ta det lugnt lilla hjärtat, det ordnar sig.

Lämna en kommentar

Filed under Mig

Kommentera

