KT GLD TKSM

Spanade på unga män under semestern. Kände mig gammal. Män som är yngre än mig alltså. Nu vet jag inte exakta åldrar men i runda slängar och kan själv säga att det är för ungt.

När hände detta? Jag har blivit en tant. Inte ens 24 år gammal.

Eller kan man skylla på att det är för lite manskropp i mitt liv just nu. Så jag spanar på allt. Kanske. Hoppas nästan det. Även om det också låter trist. Fast, har det med varann att göra förresten? Kanske inte när jag tänker efter.

Har alltså varit i Sörmland och Estland. Sörmland ligger i Sverige, inte Estland. Männen var inte snygga i Estland, men i Sörmland. Mycket kan man säga om lantisarna, men träna kan dom.

Mvh, Gun.

Lämna en kommentar

Filed under Mig

Kommentera

