Oh mah gosh!

Vad jag är hungrig!

Väntar på att få gå och äta med min kompis jag inte träffat på hundra år. Hoppas hon vill äta på Råå med mig för jag vill ha green mango sallad! Med räkor! Och jordnötter! Mmmmm.

Hade leksaksworkshop i dag på stapeln! Jag var lite trött (ajaj huvet) men det gick bra ändå och vi fick jätte bra respons. Mycket föräldrar som var intresserade och så kom en man från en tidning och fotade och intervjuade. Så! Skånskan imorn! tror jag? En bibliotekschef från Norrtälje som tyckte det skulle passa på ett bibliotek och ville ha vårat kort. ”Eeeh, kort? Du kan få våra mailadresser?”

Men vi klart vi ska ha kort! Och hemsida! Och filmer på youtube! Nu tar vi över världen. Make a Toy!

Lämna en kommentar

Filed under Mig

Kommentera

