Snart är vi på det igen

Blir lite sur på mig själv när jag låter mitt yttre förfalla. Det blir så mycket att ta reda på när man väl ska göra sig fin. Nu ska jag typ raka benen och tvätta håret och skrubba kroppen och raka armhålor och fjås och skrubba fejjat och ha balsam i och vänta lite innan jag sköljer ur, smörja mig med kräm och öppna en öl!

En grillmiddag i går, innehållandes bland annat vegochoritzo (tjorritzo?), vattenpipa och bandare avslutade mycket spontant på KB18. En öl i inträde, kan det vara värt. Om inte för  den bra musiken så för det underhållningsvärde somliga gav. Hilarious!

Kom i samspråk med en yngling som 1. INTE bodde i mitten av skåne, ”My God asså! Jag kommer från Stockholm.” 2. Påstod sig ha legat med fler män än jag har. (Antagligen sant) ”Hål som hål brukar jag säga” 3. Som reaktion på min och Ullas ålder utbrast ”Oh my gaaad vad ni är gamla! Ni är typ trettio!” När han pratade viftade han med händerna och när han gick så kramade han mig och tackade för pratstunden. Gulle!

Lämna en kommentar

Filed under Mig

Kommentera

