Måste flytta så jag kan organisera mina saker

Läste Maggis blogg (slaggprodukt, bra namn) och såg hennes projekt med mormorsrutor. Blev inspirerad till att komma igång med mina igen. Fattade inte hur stort hon skulle göra, men kanske kan vi tävla? Så jag får lite motivation.

Kanske borde göra klart den innan i höst annars?

Annat som motiverar mig att jag är måste flytta så jag kan organisera min saker på nytt.

Vi får se vad det blir av det. Flytten alltså. Fast filten också i och för sig.

Lämna en kommentar

Filed under Mig

Kommentera

