Har tänkt på olika saker i dag

Förlåt kamrater för dåliga (obefintliga) inlägg i veckan. Men jobbar. Då blir jag lätt bäng i huvudet och kan inte göra annat än gnälla över att jag ska gå upp tidigt eller vad jag ta med som lunch.

Fast i måndags slutade vi halv nio för då regnade det och då förstår ni, vill man inte lägga asfalt för det blir fult eller så… Vet inte riktigt. Så nu måste vi vara där extra tidigt alla andra dagar. vilket betyder att jag går upp fyra om mornarna. Men det gör inte så mycket. Egentligen. Tycker bara om att gnälla om det. Sen blir man väl vuxen och får skaffa ett lärarjobb i en kranskommun och får gå upp fyra vareviga dag för att vara på jobbet och fräsch klockan åtta.

Tänkte gå ut och gå, hurtig. Men nä, går man upp fyra förtjänar man att kolla på Six feet under och äta glass. Har laddat med en Oreo coockie redan. Den var god. De påminner mig om när vi var i Brisbane och hängde med en kille som bjöd oss på mat. Fast vi egentligen tyckte han var lite jobbig. Men vi fick kolla på tv och dricka cola och öl och glass (med oreos!) och mat, gratis. Ja liksom!

Vi träffade honom en utekväll i Auckland och han raggade på mig och ville hångla med mig på dansgolvet och jag ba Ew… Om ni känner mig vet ni att jag tycker det är äckligt att hångla. Med folk jag inte känner. Och på dansgolv. Men sen i Brisbane så ba hade han värsta serious talk med min kompis om mig. Ba, Asså gillar Elly mig? Har jag gjort henne något? bubububu

Den dagen åt vi även på subway och såg Ibibis(ar?). Ibis, spännande fågel.

Ja, det var den historian. Har även tänkt på annat i dag. Kanske kan skriva om det sen.

Ps. Betygsätt gärna detta framkrystade inlägg VS inget inlägg alls.
Mvh, seriös bloggare.

2 kommentarer

Filed under Mig

2 responses to “Har tänkt på olika saker i dag

  1. OH LA!

    HAHHAHA!

  2. Loi

    vilka tider!

Kommentera

