Fördomsprofilen stulen från Christer i P3

En låt jag inte tröttnar på? Någon från musikalen Hair, hur trött jag än är på all musik och inte vet vad jag ska lyssna på så funkar min gamla Hairskiva.

Överskattad artist: Kent! Asså varför lyssnar man på Kent!

Första idol: GES

Detta land gör den bästa musiken: Eeh. Vet inte. USA? England? Canada? Sverige?

Vilken konsert skulle jag kunna köa i fem timmar till? Kanske Cohen? Typ tänk om han skulle spela på KB! Eller Gaga för den delen.

Vilken är årets låt? Äsch! Det vet jag inte.

Minimal teccno eller bombastisk arena rock? Arena rock!

Detta öser jag i bilen när jag kör snabbt: Rock, Hellacopters kanske. Eller Mustasch. Eller hiphop?

Vilken artist skulle jag vilja ha inneboende i mig? Kanske Ralfie.

En artist jag vill dejta: Typ Kanye West eller någon superkändis hade varit fett. Jay-Z?

Hur är det med Lady Gaga, är hon bra egentligen? JA! Så JÄVLA bra. Bubbelplastklänning FTW!

Hur ofta går jag på konsert? Kanske nån gång om året, från och med förra året.

Artist jag vill läsa tankarna på? Äh, det intresserar mig inte. (på radio svarade hon Melissa Horn, HAHAHA på det!)

3 kommentarer

Filed under Mig

3 responses to “Fördomsprofilen stulen från Christer i P3

  1. Anonym

    kent är inte så överskattat som många tror. det är mest överskattat att man ska överskatta dem.

    hur som helst tycker jag om att läsa dina ord. de är vitsiga.

  2. Cissi

    Jag snor fördomsprofilen till min blogg och passar på att jag precis som du inte förstår mig på Kent….fast sen kan jag inte direkt påstå att jag förstår mig på Gaga heller :)

Kommentera

