Dagar i korthet

Alla bloggar i dag = tråkiga. Vill att någon ska blogga åt mig. Eller berätta vad jag ska blogga om.

I dag blev jag ledig igen. Regnstopp. Blev lite sur. Var vid Anklam strax efter sex, fem min innan vi är på plats vid arbetsområdet ringer Glenn i lastbilen och säger att vi inte behöver komma. Vet inte om jag får något betalt heller. Hade kunnat planerat in grejer i dag då. Eller i går kväll. Men sånt vet man inte. Jag har bakat istället. Åt kaka och chips till mellanmål i soffan. Nu väntar jag på att bli hungrig så jag kan laga middag.

I går på jobb åt jag inte så mycket. Second breakfast var två knäckemacka med mjukost och kaffe. Äter alltid second breakfast när jag börjar tidigt, annars äter jag liksom frulle vid fem och det står man (jag) sig inte på. Sen skulle jag äta pastasallad till lunch. Peppade rätt mycket inför det faktiskt. Shi fick jag när pastasalladen var skuren ananas, hade tagit fel burk i kylen. Ananas och banan till lunch, låg fint i magen. Halv nio var jag hemma till slut och kunde värma frusen lasagne. Veeeegeetaaarisk lasagne, okej. Nöjda? Ingen gris på färde!

Lämna en kommentar

Filed under Mig

Kommentera

