Har nog nästan vattnat ihjäl min Benjaminfikus (Ficus benjamina)

Äter svenska äpplen och tycker livet känns som en strålande fin höstdag.

Eller, inte alls livet. Bara vädret. Hade det varit livet hade man kunnat tolka det som en stunds lycka som man vet snart kommer ersättas av flera månaders mörker och skit.

Så illa är det inte. Med livet då. Vädret, det vet jag inte… Känns ju som att sommaren är slut. Vet inte, orkar inte bry mig.

Vill äta kräftor och surströmming. Även kronärtskocka. Lite av en gourmet jag.

Lämna en kommentar

Filed under Mig

Kommentera

