Tre sanningar om mig

  1. I dag har jag på mig korta shorts och ganska så håriga ben. Önskar att det var lite mera accepterad med orakade ben och inte bara kopplades samman med anarka feminister eller hippies. Hatar att raka benen, gör det ungfär 70% för andras skull och 30% för min egen. En gång testade jag och min kompis hur lång tid det tog för håret på benen att växa ut helt. Det tar faktiskt jättelång tid. För att det ska växa ut helt och sluta vara stubbigt.
  2. Har en liten finne på överläppen. Har lovat mig själv att inte peta på den så den ska försvinna så fort som möjligt. Sen jag bestämde det har jag petat ungefär 25 gånger.

Nä, nu får det allt räcka. Ska hem till min pappa och röja i deras trädgård. Tänkte promenera men nä, jobbigt. Cyklar.

Lämna en kommentar

Filed under Mig

Kommentera

