Måste ta mig i kragen

Å. Mindre livskris efter cykelturen hem från stan. Pallar inte. Vill resa bort eller sova.

Det som är jobbigt med sova att jag gillar att sova men blir sur om jag sover för länge. Det är väl de där änglarna på axlarna. Frågan är vem som säger vad. Om det är den goda som drar upp mig ut sängen/ger mig dåligt samvete eller om det är den goda som låter mig sova. Jag menar, frågan är vad jag egentligen mår bäst av. Sova bort eller stressa.

Men det löser sig. Allt blir bra eller okej till slut. Orkar inte bli vuxen bara. Orkar inte fundera på ett framtida liv och hur det kan se ut.

Lämna en kommentar

Filed under Mig

Kommentera

