Oj vilket svammel, lovar att skärpa mig

Vill äta något gott. Vill inte gå och handla. Vill gärna laga mat som jag kan ha på jobb imorn, alltså god mat som funkar att äta kall och inte blir äcklig om den råkar ligga lite för länge i en varm bil.

En gång fick jag Malin (som jag bor med) och hennes killes rester. Pasta med curry. Och jag gillar egentligen inte curry jättemkt men bah, that will do. Och så var det aaasgott! Har glömt fråga hur de gjorde.

Hade kunnat laga det. Men då vill jag ha bandpasta och det har jag inte hemma.

Har även ont i huvet. Men imorn blir det helg! Vet inte hur jag ska hinna med allt jag ska hinna med. Har lovat mamma att hjälpa henne göra fint i deras hus. Ska fixa present till två kalas. Gå på två kalas och då festa fre och lör. Måste köpa resorb. Ååå. Kom på värsta bra idén. Att mamma kommer och hämtar mig med bil. Och ger mig frukost.

Lämna en kommentar

Filed under Mig

Kommentera

