10 FAVORITER

Färg: Blå. Eller det beror väl lite på. Men gillar färg över lag.
Mat: Tacos! Bjuder man mig på svamprisotto, smörstekta kantareller eller fisk/skaldjur blir jag också glad.
Band: Sidenband! (nä jag vet inte, har inget. mest spelade bandet på lastfm är mustasch)
Film: Blues Brothers.
Bok: OJ! en mas. Joanne Harris skriver väldigt bra, en smak av vin kanske. Roslund/Hellström skriver de bästa deckarna. Maria Ernestam är också bra. Gillar det mesta.
Sport: Eh. Snowboard?
Årstid: Försommar tror jag nog.
Veckodag: Fredag är rätt bra faktiskt.
Glassmak: Fläder, smultron, pecan!
Tid på dygnet: Kväll, när man ätit diskat, fixat.

Lämna en kommentar

Filed under Mig

Kommentera

