Nä, jag är inte sur. Bara trött. OK?

Teddybears var bra. Allt annat dåligt. Nee. Bara bitter för att mina vänner vill gå till everyday Debban, Debaser, när jag ville gå till Kong/klaffbron/hamlet/what ever det heter.

Tycker bara att när det väl händer något spännande kan det vara värt att lägga hundra spänn på bra musik än nittio på att dricka öl på en uteservering. Från och med nu, I hate Debban. Truly and deeply. Nu minns jag varför jag hade en Debbanpaus. YAWN!

MEN! Bra grejer: TEDDYBEARS! I love. Asbra. (Men vi gick en halvtimme innan det slutade för vi skulle till Kong, fast vi gick aldrig in.) Kommer inte vara bakis imorn när jag ska hinna med massa grejer. Spenderar ej pengar.

Övrigt: Är ej redo för att gå på klubb själv. Töntigt.

Godnatt små knattar.

Lämna en kommentar

Filed under Mig

Kommentera

