Väntar på att naglarna ska torka

Nu har jag förfest med mig själv. Klockan är åtta. Vid sex-, sjutiden skulle Malin och Anton komma och hämta mig. Då var jag inte klar.

Nu är jag inte heller klar. Så här långt har jag kommit:

Nymålade naglar, duschat, öppnat öl. Jag har också borstat mina läppar (med tandborste), för att få bort döda hudceller(?), det syns nästan. Tror jag borstade för mycket. Nu är de lite ömma. Men när man borstar är det rätt skönt.

Jag är inte sjuk. 1. Jag ser ut så som på bilden och 2. det blir faktiskt lite konstigt med ljust här inne ibland.

Nu tänker jag att jag måste sminka mig innan Malin och Anton kommer. Det känns ju konstigt att jag inte är klar när de kommer när de skulle kommit vid sex, sju.

Lämna en kommentar

Filed under Mig

Kommentera

