Har tänkt på risotto hela eftermiddagen

I kväll ska vi fira Malin och äta tapas. Jag ska äta risotto. Och smält feta. Eller friterad. Och något mer. Jag har pysslar ihop hennes present. Armband och kort. Så gör man när man är händig och fattig. Blev iof rik igen i går men då var presenter redan klar. Och ett sånt armband kostar 300kronor inne i stan. (haha! kom ihåg när jag och ulla var hos min mormor i gnesta och pendeln från st.holm gick sönder så vi delade taxi med en kille från björnlunda som snackade att han brukade åka in till ”stan” och vi visste inte om han menade södertälje eller st.holm. han menade st.holm.)

Nu vet jag inte vad jag ska göra. Kanske måla naglarna. Trivdes inte i leverfärgat.

1 kommentar

Filed under Mig

One response to “Har tänkt på risotto hela eftermiddagen

  1. Svar till ”På tal om att störa sig på saker”.
    Jag har fattar inte vad du menar med din kommentar på mitt inlägg, så du får mer än gärna ta det direkt med mig. D.v.s ansikte mot ansikte eller via telefon. Om jag trampat dig på tårna var det verkligen inte meningen.
    Hoppas att ni har det trevligt ikväll.

Kommentera

