Dagdrömmer fortfarande om egen bostad.

Tjabba mina små hjärtan!

Bra låt: Robyn – Don’t Fucking Tell Me What To Do

Har fått mitt praktikområde. Ska vara i Rosengård. Hoppas hoppas jag får bra handledare och mentor. Inte en handledare som inte vill jobba med det hon/han gör.

Imorn ska jag jobba i Limhamn. Hoppas hoppas på skola. Men vi får se.

Nu ska jag koka kräm.

Imorn ska jag även ringa och skälla på en kärring som jobbar på banken. Ringde i går, lämnade meddelande. Ringde i morse, då var hon på möte. Ringde i förmiddags, lämnade meddelande. Ringde igen, då var hon på möte. Ringde igen, lämnade meddelande. Pappa gick dit och pratade med henne. Ringde igen för att hon ville ha mitt nummer så hon kunde ringa mig när hon hittat mitt papper hon slarvat bort (antagligen aldrig fixat). Men då var hon på möte igen.

Lämna en kommentar

Filed under Mig

Kommentera

