How to catch a guy in seven days, day two.

Var på bokmässan i Göteborg för första gången i går. Temat var Afrika.

Antal afrikanska seminarier: Noll. Antal afrikanska böcker: Noll. Antal böcker från Kartago förlag: Sex. Antal böcker totalt: Sju.

Jag representerade väl inte finkulturen där kan tänkas. Träffade Martin Kellerman. Trodde han skulle se sliten och plöfsig ut, det gjorde han inte… Om man säger så. Kände att vi bondade ganska bra. Jag sa liksom dom rätta grejerna. (Hej. Elly… med y. Y där ja. Tack.) Kan hända att jag neg också. Hade inte förvånat mig. Men, som sagt, det kändes bra. Tror han kommer höra av sig. Jo.

Man vill ju inte visa sig för intresserad heller.

Lämna en kommentar

Filed under Mig

Kommentera

