En annan sorts sanning

Hej bloggen.

Nu ska jag börja träna. Igen. Pappa sa åt mig samtidigt som han gick omkring i köket som en… (ska tänka ut en bra liknelse) … som en gravid kvinna med värkar men som inte är välkommen på förlossning än. Typ så. Han hade ryggvärk.

Så nu ska jag skriva in mig på Friskis och bli en friskus.

Det var något annat jag tänkte jag skulle börja med, men det har jag glömt.

Har förresten flyttat till NY. Ni ska få se bilder på min lya imorn! Tjarå.

Lämna en kommentar

Filed under Mig

Kommentera

