Sanningen att säga

Tänker att jag ska vara en sån hurtig jävel imorn som tränar, pluggar och går i skolan, allt innan klockan två! Sen går i solen och tittar på löven och sen lagar nyttig mat eller äter onyttig mat med mina väninnor men bloggar såklart om det.

Så tänker jag att jag ska göra.

Synd jag inte är kändis eller snygg, det hade varit roligare att läsa då. Då hade ni kunnat få se bilder på 1. mig i träningskläder 2. pluggtofsen(?) 3. min skola/mig i skolan 4. maten.

Asså PS: Jag är inte ful om någon nu trodde det, bara inte onormalt snygg alla dagar.

PS2:

Lämna en kommentar

Filed under Mig

Kommentera

