Bra jobbat du också Elly

Ibland blir jag så stolt över mig själv. Till exempel när jag inser att jag är genuint glad för någon annans skull. För det ska jag inte sticka under stolen med, jag kan vara en avundsjuk jävel. Har blivit hundra gånger bättre, säkert för att man har blivit äldre och klokare med bättre självförtroende osv… Men ändå, ibland så kan jag störa mig på någon och sen inse att  det bara är avundsjuka. Hepp!

Men kolla in Lina här under! En bekant kallast det väl i vuxen ålder, kompisars kompis. Hon var nyss i Paris och gick på catwalk för Vivienne Westwood, kan kanske inte de rätta termerna, mannekänga skulle mamma kalla det. Kul för henne!, kan jag skriva utan att vara bitter.

Lämna en kommentar

Filed under Mig

Kommentera

