Julreferenser all over i dag

Istället för att spetsa kaffet med enbart kanel så tog jag istället färdigblandade pepparkakskryddor och så äter jag en klementin.

Blev lite nojig för det kändes som julsmaker men så kom jag på att jag kan kalla det för kaffe med ingefära, kanel och kardemumma (eller vad det nu är i pepparkakor) och en frukt. Så nu känns det mycket bättre.

Annars har jag fått tillgång till min egna lägenhet nu, men inte flyttat in möblerna än. Känns lite märkligt. Som att ha fått julklappar, öppnat dom men inte få lov att leka med leksakerna som var inuti.

Spontan bild av min frukt och min kaffekopp

 

Lämna en kommentar

Filed under Mig

Kommentera

