Sammanfattningsvis

Vaknade lite för tidigt med ont i huvet, gick på toa. Speglade mig,  tvättade bort sminket från i går. Det svider i ögonen, den sminkborttagningskrämen är asdålig. Det ska inte svida i ögonen. Men är för snål för att köpa ny. Drack vatten.

Gick och la mig igen. Sängen är för varm när man är ensam (själv!). Tänk hur det är om man är två. Kommer aldrig kunna vara två här i någon slags regelbundenhet, då måste jag byta täcke och det gör jag bara inte.

Vaknade igen och blev glad för jag trodde MFF skulle spela i dag och jag såg lite fram emot det, sen kom jag på att jag ändå inte skulle kunna se matchen så då bestämde jag mig för att inte bry mig. Sen kom jag på att det bara är lördag i dag så blev jag glad över det och kan skjuta fotbollsproblemen till morgondagen.

Lämna en kommentar

Filed under Mig

Kommentera

