Nytt blogginlägg, om undulater.

I natt drömde jag massa grejer. Drömde om en kvinna som födde upp undulater. Hon sa att man inte alls behöver ha en stor bur om undulaten ska få flyga fritt. Och hon sålde för 90 kronor! Asbra tänkte jag när jag vaknade innan jag kom på att jag drömt.

Har drömt en del om min gamla bästis Gabi också, också natt. Sist jag drömde om henne drömde jag också om undulat. Hon och hennes kille bodde i min lägenhet, hon hade en undulat. Den hade ingen bur alls och hon brukade låta den flyga i trapphuset.

Slut på blogginlägg.

Lämna en kommentar

Filed under Mig

Kommentera

