Min tjej tog den största glassen men orkade inte äta upp

Vaknade i morse på kanten av sängen. Första tanken: Men ååh varför håller han inte om mig? Andra tanken: JAG VET INTE VEM DET ÄR! Strax där efter: Juste det är min girlfriend. Pew!

Partajade med en modell i går. Och en optiker. Och en lärare. Och en ekonomistudent. Gissa vem som visade hur man  skakar rumpa ståendes på knä med bröstet i golvet. Det var alltså inte jag.

Jag visade hur man halkar i stentrappan på Babel, en liten halk ner på rumpan bara. Men ändå en halk. Insåg mina begränsningar, lämnade kyrkan för att gå hem och äta nachos med Ulla istället. Smart drag. Var knappt bakis i morse, till allas stora förvåning och firade med glass till frukost. Som sig bör.

Lämna en kommentar

Filed under Mig

Kommentera

