Kort uppdatering

Ååh. Det är så tråkigt ibland att ingen annan bloggat här när jag kommer hit.

blablabla snö blablabla baka blablabla tända ljus och mysigt en underbar människa blablabla fika

Imorgon är jag ledig! Jag har inget att göra. Tror jag. Ska ringa sjukvårdsupplysningen och fråga om min hals. Inga frågor är dumma frågor. Tycker det är så jobbigt att va ickesjuk eller bara lite sjuk. En gång gick jag till doktorn och var inte sjuk. Hon frågade om jag hade klamydia, det hade jag inte. Subba.

Nu är det som tur var halsen jag ska prata med någon om, underliv är alltid värre av någon anledning. Underliv säger man väl i sjukvården? Men vilka ord bör en sån som jag använda. Det blir tyvärr lätt lite äckligt med slem och hinnor, flärpar, läppar, hud och hål. Men halsen var det ju denna gången.

Tryckte i mig en jätte citrusfrukt innan. Nu är jag mätt.

Lämna en kommentar

Filed under Mig

Kommentera

