Han var dessutom en annan kompis ragg, lönt att sura, fortsätt ragga

Haha! Nu kom jag på att efter min julfest så blev jag ganska onykter och gick ut på lokal, Debaser, och pratade med en jag känner så var det en kille där som ba Hej… Jag tittar på honom och ba HEJ HEJ! (glad) och fortsätter prata. Hej… Säger han igen. HEJ HEJ! svarar jag och fortsätter prata igen. Han mumlar ngt surt och går i väg.  Asså lönt att sura, jag svarade ju hej sa jag till min kompis. Ja, mer kan man fan inte begära svarar hon.

Fattar inte vad hans problem var eller vad han ville att jag skulle säga. Jaa, jag ser dig. Jaa, vi har samma kompisar, Jaa du har varit hemma hos mig en gång hur mår du mår du bra vad gör du nu för tiden. SER DU INTE ATT JAG ÄR MITT I ETT SAMTAL MADDER FACKING MAN!

Lämna en kommentar

Filed under Mig

Kommentera

