Surdeg

Är ju ”på landet” nu. Det är massa snö här. Frös lite i går när jag kollade på tv, kollade termometern när jag gick och la mig, 14 grader.

Landet är det som blir när mina föräldrar lämnar sitt hus, då kan man vara här, (typ 30 min buss/cykel från min lgh) och låtsas att man är långt borta och oåtkomlig.

Snart ska jag stänga datorn och mobilen, skotta, handla och baka. Känner mig så himla mkt surdeg när jag är här och bloggar om det. Känner viss förståelse med de som gör det alltid.

Over and out.

Lämna en kommentar

Filed under Mig

Kommentera

