”rastlös själ”

Tänkte på det här med att folk som är nere går ut och ligger med fula människor de egentligen inte vill ligga med, som en destruktiv grej. Eller kanske inte alls bara folk som är ”nere”, människor ligger ju kors och tvärs hela tiden, med såna de ångrar att de låg med för att de var fula och äckliga.

Det har jag aldrig gjort. Legat bara för jag känt att jag måste få ligga. Jag har inte legat med någon ful heller för den delen, nä, det tycker jag nog inte. Kanske har jag bara legat med en och att det är då lätt att säga att man bara legat med snygga, snarare än om man haft sex med 50 (det är väl min fördom kanske), men det låter jag vara osagt. Ni är säkert asnyfikna och har hundra dömande tankar om mig redan. Men det är skojigare då.

Lämna en kommentar

Filed under Mig

Kommentera

