Newsflash!

Kan inte räkna på mina fingrar hur många gånger som jag varit full och sovit över hos en killkompis. Och vet ni, han och också varit full. OCH VI HAR SOVIT I SAMMA SÄNG! Kanske t.om. i sked. I SKED!!!

Utan att han försökt ha sex med mig.

Och vet ni mer, det är inte för att jag är sjukt osexig så ingen tänder på mig. Nej för han är inte dum i huvet (Och kanske för att vi är kompisar och inte vill ligga med varann men ändå) och måste ligga med alla tjejer bara för de ligger där och sover och är just tjej.

Man får vara full, man får prata med vem man vill, man får ta emot cigg och shots. Som singel och som upptagen.

Hör du det Elly! Man får det!

Lämna en kommentar

Filed under Mig

Kommentera

