Closer

Hade muntlig examination i går, först i mindre grupp sedan själv. Var först på plats och nynnade såklart. Min lärare (hobbymusiker) nappade direkt och kände igen strofen ”dansa så att hjärtat brister”. Säkert tror jag visst det är, radiodänga. Han berättade att hon sjunger ”lyssna efter sms som aldrig kommer”, något med nyårsafton och att hon lyssnade efter sms som aldrig kom. Det är något sorligt med den meningen sa han, ja det är det ju verkligen! sa jag och undrade direkt om jag öppnat mig själv för mycket.

Jo, examinationen klarade jag.

Lämna en kommentar

Filed under Mig

Kommentera

