And so it is

Hur känner du dig nu: Lätt melankolisk, kissig och kanske något mer.

Vad saknar du: Struktur. Ordning och reda. Känslan av kontroll.

Hade du en bra kväll igår: Javars, drack öl på lokal, snackade skit om folk. Försökte komma på hur man får fler bekanta att festa med. Nya kompisar…

Favorit dryck på morgonen: Kaffe och vatten.

Rakar du benen: På sommaren, ja. Nu, ibland. Har annat att göra som jag värdesätter mer.

När brukar du oftast gå och lägga dig: Den senaste tiden har det varit lite för sent. Jobbar jag lägger jag mig alltid i tid.

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Asså… Nej.

Vad är det värsta du vet?: Russinfingrar.

Har du bra vänner och äkta vänskap?: Ja! Kvalitet framför kvantitet.

Tycker du om någon just nu: Ja, t.ex. min kompis Anna, min systerdotter och en som heter Peter. För att nämna några jag sällan nämner annars.

Lämna en kommentar

Filed under Mig

Kommentera

