Got some bad news this morning

En gammal kompis skickade denna videon till mig en gång för länge sen. Har inte riktigt kunna släppa den sen dess. Det var innan jag åkte till Nya Zeeland. Köpte albumet där sen. Första och sista skivan på hur länge som helst.

Minns nästan var skivaffären låg och hur det såg ut utanför. Minns att det var spännande att köpa skiva och att jag inte mindes när jag gjort det till mig själv senast. Tänkte säkert att jag borde köpa det oftare.

Lämna en kommentar

Filed under Mig

Kommentera

