Trendig tjej

Den där trenden med vida byxor börjar slå igenom nu. Jag är då himla trendkänslig och insåg det redan i höstas och drog på mig min mammas gamla 70tals brallor när vi firade min födelsedag. Kände mig mkt fashion. Dock är de så jävla långa att jag måste ha platå till för jag inte orkat sy upp dom än.

Jobbig grej med detta faktum är att jag ej fått fler tillfällen för min trendiga brallor sedan dess. Måste göra slag i saken snarast så folk ser mig som trendig. Det är ju mycket viktigt hur folk ser på en. Man är blott andras idéer om en. Tänkte att det skulle låta som ett klokt ordspråk men det blev väl sådär. Skriver i alla fall om det här för att bekräfta för mig och alla andra att jag hänger med i modä.

Jobbig grej två är att byxorna är lite tajta i midjan. Alltså var min mamma, som är 8 cm längre än mig, smalare än jag är nu när hon använde dom. Kan inte hjälpa att det stör mig lite. (obs, jag vet att jag är smal, klagar ej över min vikt)

 

Lämna en kommentar

Filed under Mig

Kommentera

