Haha, sånt random inlägg detta blev. Varsågoda.

Skulle göra massa viktiga grejer efter att jag varit i skolan och sågat, förlåt, responderat på en annan grupps uppsats. Är dålig på det där med kritik, ge och ta. Är jag snäll känner jag mig fånig är jag elak känner jag mig, elak. Men det är väl nyttigt för mig då antar jag, både att ge och få.

Tänkte tvätta mina sneakers. Det är ganska roligt bara man får tummen ur och börjar. Är det okej att srkubba mocka med nagelborste eller är den för hård? En viktig fråga jag klurat på i några dagar. Tänkte även smörja mina stövlar. Sånna viktiga grejer jag alltså inte gjort för jag har istället kollat på snygga tjejeroch surfat på tradera. Produktivt.

Och nu måste jag strax springa till min dans, Baladi och sen tänkte jag springa (när inte alls springa, men det låter som man är en viktig och stressad person när man springer mellan olika saker) till Friskis och hoppas jag får plats på ett skivstångspass där så jag blir stark någon gång. Det är så tråkigt att vänta. Vill bli stark nu!

Svag, soon to be stark, arm!

Vilket roligt tonårsblogginlägg detta blev. Då kan jag lika gärna passa på att blogga om att jag nyss ”klickat hem” en ny cool t-shirt. Ni ska få se när det kommer. DÅ kan vi snacka bra bloggande asså. Modeblogg.

Lämna en kommentar

Filed under Mig

Kommentera

