Rumsrera: ung. att böka, leva om, komma till ro, lägga sig till rätta

Det under är alltså inte taget i realtid. Det är från kanske förra våren eller nåt. Jag hade varit på ”krogen”, som man säger om man är ute, om mitt minne inte spelar mig ett spratt. Det finns även en roligt filmsnutt från samma kväll där jag rumsrerar (så bra ord, rumsrera) om i min säng och inte förstår att den filmar, försöker fota några gånger innan jag fattar. Roligare än vad det låter. Ni hade kunnat få se den om det inte var för jag råkat filma lite bröst. Lite får man ju hålla på privatlivet.

Det har inte hänt något kul, så nu går jag och lägger mig. Eller sorterar tvätt.

Lämna en kommentar

Filed under Mig

Kommentera

