”Så många ord på en gång!” -mamma, hänförd av Movits!-Johans rappande

I går skedde, inträffade?, mammas födelsedagspresent från mig. Movits! live på Babel. Tror taket lyfte lite faktiskt. Detta är en låt från deras nya skiva som de spelade en del låtar från, verkar lovande.

Denna kvinna kommer till Way Out West i sommar, jag vill åka dit. Detta är dessutom min nya favoritlåt.

Låten jag försöker lära mig en koreografi till. Blir inte alls frustrarad när jag ser hon i videon dansa. Jag vill också kunna!

Lämna en kommentar

Filed under Mig

Kommentera

