Datar

I dag började vi tio! TIO! Helt sjukt. En gång har jag börjat tolv. Annars har det aldrig hänt (om det är dagjobb då). Dagen innan åkte vi från Malmö halv fem. På morgonen.

Så jag hann med att jobba över 8 timmar och ta del av det där Livet på kvällen, som jag annars ofta känner att jag missar när jag jobbar. Det var fint.

Gick bananaz och var uppe för länge så jag var trött i dag, fast jag hade sovmorgon.

Men det var det värt. Nu är det sommar mina vänner. Glöm inte det.

Lämna en kommentar

Filed under Mig

Kommentera

