Sweet sunday

Har inte börjat på min hjort än. Känns väl ganska typiskt mig. Kanske senare. Måste kolla ett wire avsnitt för det förra slutade med en riktig jävla cliff hanger. Tänk om Sten i Tre Kronor (han hette väl det, psykot?) skulle bli skjuten. Vad skulle då hända med Tre Kronor. Det är typ där jag är i The Wire, utan att skriva någon spoiler.

Nu svettas jag och skjuter upp både tvätt och disk till nästa helg respektive om några timmar.

Ska lägga mig på soffan och lyssna på radio. Tänker att det är bra för mig med bara en slags stimuli.

Lämna en kommentar

Filed under Mig

Kommentera

