Får man ta mat nu?

Tror allt som oftast att folk är as.

I gränslandet av sova och vakna sa jag att tänk om ingen kommer och möter mig på flygplatsen. Då skrattade han lite och sa att då får han väl möta mig vid busshållplatsen eller tågstationen eller vad det nu är jag åker från flygplatsen med. Dagen efter hade jag glömt bort vad jag sagt men kom ihåg det igen när han frågade om jag oroade mig över det. Jag ljög och sa att det gjorde jag inte.

Lämna en kommentar

Filed under Mig

Kommentera

