För en liten stund i går var jag den rikaste personen i rummet

I går spelade vi Monopol, i dag lyssnar på deppig svensk musik, ute har det sett ut som skymning sedan klockan 12 och då hade jag inte ens ätit frukost. Är inne i en slags duett period nu och tänker att jag har fått mitt hjärta krossat.

Men så kommer jag på att det har jag inte alls och tänker att det är väl vädret som gör det.

Duett nr1: [ingenting] – Dina Händer Är Fulla Av Blommor

Duett nr2: The Tallest Man On Earth – Thrown Right At Me (som i denna versionen inte är en duett men var det när jag såg den live)

Ps. När blev det höst? Fattar inte. Kom hem från Grekland, var på stranden en dag och spelade Yatzy. Vi hittade på skojiga namn och hade det så där himla gemytligt som man bara kan ha på en strand när det är varmt. Kanske grillade vi lite och satt på uteplatsen hos mina föräldrar någon gång till men inte tillräckligt.

Vad är grejen med det att man alltid varje år känner att man glömt eller inte hunnit göra ungefär 32 grejer varje sommar?

Annars har jag år efter år saknat att åka snowboard. Kanske det kan bli av till vintern då? Vi får väl se.

Är någon intresserad av den fantastiska duetten så länkar jag till en video, för jag gärna vill att ni ska se.

Lämna en kommentar

Filed under Mig

Kommentera

