På verandan med varandra

Juste. Drömde så sjukt och sov så dåligt i natt.

Drömde att jag och min kille skulle sova hos mina föräldrar på deras inglasade veranda, som såg lika dan ut som Louises föräldrars inglasade veranda. Irl har inte mina föräldrar en inglasad veranda.

Men vi skulle inte sova där själva, nä mina föräldrar skulle också sova där! Och jag ba, ja asså vi kanske kan sova inne i huset där på golvet, men nej, det gick inte minsann och det var första gången min kille var hos mina föräldrar men han vara ganska tillfreds och tyckte att det inte gjorde så mycket.

Problemet var mer att vi skulle upp så tidigt bägge två för jag skulle jobba och han skulle resa bort och jag kände mig mer och mer stressad över detta faktum att klockan blev både två och tre innan vi hunnit hämta alla täcken och sovsäckar och då fick jag till och med sova på dynorna från solstolarna. Alltså istället för madrass eller liggunderlag!

Om man vill kan man tolka denna drömmen. Det enda som jag kan tänka mig på rak arm är att jag lovade samma man som var med i drömmen (inte pappa alltså) att han skulle få låna en sovsäck av mig men så hittade jag inte den och när han inte behövde den längre så hittade jag den av en slump på typ det stället jag borde letat först.

Lämna en kommentar

Filed under Mig

Kommentera

