I got the rolly on my arm

Hej bloggen. Jag vet att jag oftast bara gnäller så jag ville ta tillfället i akt och berätta att jag är så glad idag. Helt rusigt glad. Glad i kinderna och armarna.

Lyssnar på en gammal fräck hiphoplåt och blir liksom bara gladare. Känner mig yr och fattar inte vad som händer. Tittar på foton och blir glad. Läser andra bloggar och är så glad och tacksam och vill bara kramas och pussas och älska hela världen.

Nej stopp och halt. Det var inte alls sant, nu tappade jag mig bland klyschorna.  Vill självklart inte älska hela världen, inte krama eller pussa den heller för den delen. Men åååh! Det är så roligt. Alltihop.

Lämna en kommentar

Filed under Mig

Kommentera

