en liten kanin

Läste en blogg där hon skrev om att föda barn och jag som aldrig funderat så mycket på barn eller framtid innan började gråta för jag blev så rädd att jag inte skulle få någon familj eller framtid. Att jag inte ska klara av att vara den andra delen av ett par, för att jag tycker att jag bara förstör och sen förebrå mig själv att det är så himla typiskt mig att tycka det är mitt fel alltid och sen bli ledsen för jag gör fel på fel och inte lyssnar på när någon säger att Oj vad fin du är i dag för jag är så upptagen med att tänka på vad jag själv tycker om mig själv eller på att ingen tycker jag är fin.

Så nu ska jag skriva om det här. Allt som är roligt och fint. Så jag inte glömmer. Förlåt om jag förstör, om någon kommer kräkas i sin mun, men detta är min blogg. Jag gör som jag vill. Jag hoppas det kommer funka.

Hej, jag heter Elly jag är närmre 30 än 20 men närmare 20 än 35. Jag har några kompisar och några bekanta. Jag har en pojkvän som aldrig skrikit på mig och jag blir tyvärr lika förvånad varje gång, men det räknas ändå som en bra sak. Mina kompisar skriker inte heller på mig, kanske bara om vi leker charader. Jag gillar charader och andra lekar.

Hej då.

Lämna en kommentar

Filed under Mig

Kommentera

