Färdigmat

Tittar på det fina vädret, bestämmer mig för att det säkert ändå är kallt ute. Ska steka lite vegopyttipanna utan massa skitgrönsaker som paprika. Det saknar jag oftast med vegetarisk färdigmat att det ska tillspexas så mkt. Jag vill ha fejkkött, potatis och lök i min frysta pyttipanna. Och så ska det smaka typ som det gjorde i skolan. Gärna ett stekt EKOägg till. Men det har jag inte hemma och tänker inte köpa pga beloppet 21 kr på mitt konto.

Har ketchup.

Lyssnar på detta Buena Vista Social Club – Chan Chan

Lämna en kommentar

Filed under Mig

Kommentera

