27 mars, sommardis

  • sov med bettskena, det hjälpte, tror jag.
  • råkade ta på en tröja m snarlik blå färg som på mina naglar, måste jag byta tröja?
  • har fortfarande inte skrivit min första tenta, har 1 månader på mig nu. borde fixa det som alla andra pluggande pretton gör. sitter hemma och ”tentapluggar”. fy fan. bla bla bla, tenta. hatar när jag pratar om min tenta som jag måste göra. (alltså förutom här, detta är mitt här får jag prata hur mkt jag vill, mest till mig själv.) slänger mig med ord som om jag också vore något pluggande pretto. vet inte om jag är avundsjuk eller föraktar.
  • drömde om jobbet i natt. saknar lastbilar, saftablandare och varselkläder.
  • men, ska jobba i höst, vet ej om jag pallar knega på vägen detta året också.

Over and out.

Lämna en kommentar

Filed under Mig

Kommentera

