Skunk-quiz

1. Var tillbringar du helst din fritid?

Ute. Eller hemma. Gillar mitt hem men också att vara ute. Så det kanske är en väderfråga.

2. Vilken är din bästa film (du får bara välja en)? 

Hair! Antar jag att jag måste svara då. Älskar ju Hair likt ungdomskärlekar som aldrig kan glömma varann och sedan finner varann igen efter år av saknad. Ibland älskar jag lite mindre men det än nog min största och kanske första filmkärlek.

3. Vilken konsert var du sist på?

Den svenska björnstammen.

4. Vilken känd person skulle du vilja äta middag med och varför?

Hm. Ingen tror jag. Eller ngn så askänd mest för att det hade varit ball att droppa då och då. Annars är jag inte så intresserad av känt folk eller att hänga med dem, eller folk över lag snarare. Lära känna, småprata, vara artig. Inte mitt bästa. 

5. Vilken är din favoriträtt?

Kanske tacos. Det är alltid gott. Ingen mat gör en så sällan besviken som tacos.

6. Vem är din favoritregissör?

Hm. Guy Ritchi tror jag.

7. Ska du resa någonstans i sommar?

JA! Grekland, Grekland, nu kommer jag igen. Bland länder älskar jag Grekland mest. I Grekland älskar jag maten mest. Eller nä, havet. Sen maten. Ja och värmen då. Och dofterna. Åh, nu fick jag hjärtklappning.

8. Vad är det sista du gör innan du släcker lampan på natten?

Eh? Kanske lägger ner en bok på golvet. Eller tar handkräm i handen.


Lämna en kommentar

Filed under Mig

Kommentera

