Hej hej!

Hej hej!

I dag är det fredag!

Jag ska läsa tusen sidor. Ja, verkligen, tusen. Inte så ”öööh jag ska läsa typ tuuusen sidor” fast så är det 150. Utan det är nog tusen. 4 böcker jag bara börjat på. Tentan lämnas om en vecka.

Det blir braaaa.

Sen! Sen! Så blir det arbetarliv för hela slanten.

En käring frågade mig om jag ”pryade” när jag jobbade i måndes. Ville skalla henne men svarade att nej, jag får betalt, annars hade jag inte stått här och riskerat liv och lem. Fast det sista om liv och lem sa jag inte. Jag log lite istället och sa ngn i radion,

Lämna en kommentar

Filed under Mig

Kommentera

