-Bebis Bebis!

Fick hålla en gullig bebis i veckan. Visste att jag skulle träffa denna bebis och antog att jag skulle få hålla den för när man träffar bebis så ska alla hålla i den och vilja hålla i den och jag ville hålla i den. Kanske mest är det honkönen som förväntas hålla i den och defakto håller i den. Om man är karl kan man ha den lite i famnen och säga ngt om att man chillar eller hänger, kollar handboll ihopa.

Jag var helt nervös innan denna träff, för att jag kanske skulle bli helt bebissugen och att mina äggstockar skulle spritta av längtan till no more birth controll pills. Och fan vad jobbigt att vara sugen på att bli mamma nu.

Så höll jag då den där ungen och den var söt och så men jag kände mig rätt obekväm och ba, nä jag känner inget, inget ryck i livmodern, ingen barnlängtan. Sen började han gråta och alla bara nååååh. Då lämnade jag tillbaka honom så han fick äta.

Men sen! Tror ni jag var nöjd med det, min icke existerande barnlängtan, nej! Sen började jag noja, för tänk om det aldrig kommer ngn barnlängtan, vad ska jag då göra? Jag vill ju ha barn. Tror jag. Och typ när min tankegång gått så långt så kom jag fram till att det var ett löjligt nojande. 

To be continued. Fo sho.  

Lämna en kommentar

Filed under Mig

Kommentera

