Tjugosex

I går fyllde jag år!

Jag jobbade på världens slappaste jobb, satt i en bil och fick ont i rumpan. Åt godis och vetelängd så jag mådde illa och inte ville äta min lunch. Kissade under en kompakt men stor bil mest för att se om jag fick plats under bilen, det fick man nästan. Vi lyssnade på radion hela dagen och fnissade säkert åt larviga saker.

Jag fick lagad mat till middag och muffins med tårtljus! Skattjakt med ledtrådar på rim och både paket och upplevelsepresenter. Sen ska jag ha kalas på lördag igen och hade kalas i lördes! Hoho, unnar sig och göttar sig gör jag. Älskar kalas och att fylla år. Älskar när folk låter mig älska det.

 

Lämna en kommentar

Filed under Mig

Kommentera

